آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای

آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای

رنگ کردن موها در تاریخ بشر بسیار رایج بوده و در قرن های مختلف در بسیاری از کشورها موجود بوده است. در کشور یونان مردم از صابون های مخصوص جهت رنگ کردن موهای سرشان استفاده می کردند. در کشور انگلستان در قرن شانزدهم میلادی اولین رنگ موی جهان با رنگ قرمز عرضه شد و پس از آن نیز استفاده از رنگ هایی مانند حنا در کشور مصر رواج پیدا کرد.

امروزه ترکیب رنگ های مو بسیار رایج است و با ترکیب رنگ های مو مدل ها و رنگ های متفاوتی ساخته می شود که در زیبایی مو نقش زیادی دارد اگر علاقمند به آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای با ما در این مطلب همراه باشید. برای ترکیب کردن رنگ ها در آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای شما ابتدا باید با مفاهیمی مانند ترکیب توناژ رنگ ها، شناخت انواع رنگ ها و دامنه های رنگی در علم رنگ شناسی، شناختن و خنثی کردن رنگهای اضافی یا مزاحم و... آشنایی کامل را داشته باشید. جهت ریافت اطلاعات پخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی کلیک کنید.

آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای در رنگ های بلوند تفاوت زیادی با ترکیب های رنگ قرمز و... دارد. یکی از ویژگی هایی که رنگ موی بلوند را نسبت به رنگ موهای دیگر متمایز می کند این است که بازه و توناژ روشنایی در ترکیب رنگ های بلوند بسیار روشن تر از رنگ های دیگر است.

یک ویژگی دیگر که در رنگ کردن موها به رنگ بلوند وجود دارد این است که برای بلوند کردن مو ابتدا حتما باید موی خود را دکلره کنید تا درخشندگی آن آماده رنگ بلوند شود. رنگ موهای بلوند برای پوست های سبزه مفید می باشد و این رنگ در پوست های سبزه جذابیت چهره و مو را چند برابر می کند.


مدیر: محمد ولی محمدی
شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09196629406
شهر: تهران
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
فروشگاه ژانت - آموزش رنگ مو ترکیبی - انواع پودر فیکس در رنگ های متنوع - نحوه استفاده از آبرسان پوست - بهترین مارک ریمل - آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای - خرید بهترین رنگ مو - کاشت مژه پر و بلند - آموزش حرفه ای کاشت ناخن - قیمت انواع لنز در بازار - خرید انواع لاک خشک کن - آبرسان پوست نرمال تا خشک - انواع بهترین کرم پودر - احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب - مدل رنگ ناخن سال 1401 - میکاپ - پخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی - سشوار و اتو برند مک استایلر - تفاوت رنگساژ با رنگ مو

 

تاریخ ثبت: 1401/09/28