تفاوت رنگساژ با رنگ مو

تفاوت رنگساژ با رنگ مو

رنگساژ مو در واقع محصولی است که می تواند با ترمیم کردن رنگ مو زیبایی موی رنگ شده را چند برابر می کند و زیبایی مو را به حالت اولی که رنگ آن بوده بر می گرداند. در هنگامی که شما موی خود را رنگ می کنید در ابتدا تا مدتی درخشندگی و برجستگی رنگ مو در موهای شما نمایان است اما پس از مدتی شستشو کردن موها و عوامل محیطی می تواند موجب از بین رفتن درخشندگی رنگ مو و زیبایی آن در طول مدت می شود.

در ابتدا بهتر است برخی از تفاوت رنگساژ با رنگ مو را مشخص کنیم. در رنگساژ در واقع ترکیب ساختاری به گونه ای است که آب و اکسیدان با هم ترکیب می شوند و در رنگ مو تنها با خود اکسیدان ترکیب می گردد.  یکی دیگر از تفاوت رنگساژ با رنگ مو در استفاده رنگساژ ابتدا مو را مرطوب می کنند و در رنگ کردن مو نباید موهایتان مرطوب باشد. به طور کلی رنگساژ برای موهای روشن جوابگو می باشد و به علت ضعیف بودن ترکیبات در استفاده برای موهای تیره جوابگو نیست اما رنگ مو به گونه ای است که هم روی موهای تیره و هم روی موهای روشن تاثیر گذار است. ماندگاری و ثبات در رنگساژ نسبت به رنگ مو کم تر می باشد. همچنین در تکنیک هایی که رنگساژ استفاده می شود می توانید بخشی از رنگی که انتخاب می کنید بر روی پایه رنگ موهایتان ببینید.

یکی دیگر از تفاوت رنگساژ با رنگ مو این است که در استفاده از رنگ مو باید از نوک موها و پشت سرتان شروع کنید و پس از اتمام این قسمت ها به قسمت های سر و ریشه موهایتان برسید اما در هنگامی که از رنگساژ استفاده می کنید می توانید کل موی خود را با رنگساژ ماساژ دهید و همه آن ها را یکباره تغییر دهید.

جهت خرید انواع رنگ مو و رنگساژ مو پیشنهاد می کنیم به فروشگاه ژانت مراجعه نمایید.


نام مدیر: محمد ولی محمدی

شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09120835215
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3

 

تاریخ ثبت: 1401/09/29