فروش و نصب دوربین مدار بسته در منطقه 22

فروش و نصب دوربین مدار بسته در منطقه 22

کلمه دوربین مداربسته به اصطلاح انگلیسی closet circuit television  یا همان cctv گفته می­شود. معنی اصلی دوربین مدلر بسته جعبه جادویی یا دوربین های که در جای خود ثابت هستند.

دوربین مدار بسته به دوربین هایی گفته می­شود که در محل خود ثابت هستند و تصاویر را به چند محل ارسال می­کنند. این دوربین ها اکثرا برای حفاظت سیستم های محافظتی امنیتی به کار می­رود.

کاربرد های اصلی دوربین های مداربسته در سیستم حفاظتی است ولیکن کاربرد دوربین های مدار بسته در سیستم های حفاظتی محدود نبوده و کاربردهای مختلفی نظیر: پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، ارتباطات ویدئویی و... است.

کاربرد بسیار گستره دوربین های مدار بسته در ثبت جرایم راهنما رانندگی است.

دوربین های مدار بسته به دسته های مختلفی نظیر: دوربین های مدار بسته سقفی، بالت، اسپید دام، صنعتی و... تقسیم می­شوند.  دوربین ها ی مداربسته ای که به صورت نیم کره هستند سقفی یا dome می­گویند. این دوربین های سقفی مناسب فضاهای درونی هستند و اکثرا مناسب برایفضاهای مسقف هستند. 

دوربین هایی که به صورت استوانه ای یا مکعبی شکل یا چند وجهی هستند دوربین های بولت می­گویند. دوربین های بولت با طرح و اندازه ها ی مختلفی به بازار عرضه می­شوند و به دلیل پایه دار بودن آن ها باید به دیوار نصب شوند. ولیکن گاهی اوقات در مواقع اضطراری به دلیل وجود نبود دیوار به خصوص در فضاهای بیرونی به سقف نیز نصب می­شوند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته در منطقه 22 را به مجموعه ایمن کاران بسپارید. در مجموعه ایمن کاران فروش و نصب دوربین مدار بسته در منطقه 22  را با بالاترین کیفیت و هزینه مقرون و به صرفه به مشتریان خود ارائه می­دهند.

دوربین مدار بسته در منطقه 22

دوربین مدار بسته در منطقه 22  در مکان ها ی پر رفت و آمد بسیار موثر است زیرا این دوربین ها تصاویر را به صورت ثابت ضبط کرده و به چند محل ارسال می­کنند. این دوربین مدار بسته در منطقه 22  در مکان های مختلفی نظیر فرودگاه ها، فروشگاه، مراکز خرید و... مورد استفاده قرارمی­گیرند.  اولین رونمایی که از دوربین های مدار بسته شد در کشور آمریکا در سال1973 بوده است.  این دوربین مداربسته برای اولین بار در آمریکا در میدان تایمز نیویورک به دلیل ثبت جرایم رانندگی نصب گردید. در مورد دیگری که دوربین مدار بسته در منطقه 22  بسیار تاثیر گذار است در محل نقل و انتقالات است زیرا در محدوده خارج از دید است و این دوربین ها حوادث را ثبت می­کنند برای مثال می­توان به متروها، اتوبوس ها و... اشاره کرد.

ساختار کلی دوربین های مدار بسته به شرح زیر است:

بدنه

کابل ارتباطی

لنز

برد آنالیز و تولید تصویر

مجموعه فروشگاه مهربانی مفتخر است که تمامیه محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.


مدیر: علیرضا کرمی
شماره تماس: 44315354
شماره همراه: 09123809591
آدرس: شهران، بلوار کوهسار، بین مطهری و قائم، پلاک 65، واحد 1

 

تاریخ ثبت: 1401/09/30